Original title:
Návrh komunikačního mixu pro Bibby Financial Services, a.s.
Authors:
Zapletalová, Šárka Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Bibby Financial Services, a.s. a návrhem možných zlepšení v komunikaci. V teoretické části je popsána problematika marketingu z obecného hle-diska. Na tu navazuje praktická část, kde je zanalyzován současný stav marketingové komunikace a uvedeny návrhy na zvýšení efektivity současných kanálů a zapojení nových.The bachelor thesis deals with the analysis of the current state of marketing and communication mix in Bibby Financial Services, a.s. and suggestions for possible improvements in communication. The theoretical part describes marketing issues from a general point of view. This is followed by a practical part where the current state of marketing communication is analysed and proposals are made for increasing the efficiency of current channels and involving new ones.
Keywords:
komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingová strategie; marketingový plán; návrh komunikace; on-line marketing