Název:
Marketing festivalu otevřených sklepů
Autoři:
Nádeníčková, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Nádeníčková, Lucie. Marketing festivalu otevřených sklepů. Bakalářská práce. Br-no: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce se věnuje marketingu festivalu otevřených sklepů. Hlavním cílem této práce je zhodnotit marketingový mix festivalu ve vinařské obci Perná. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z poznatků odborné literatury o marketingovém mixu služeb a vinařském cestovním ruchu. Praktická část se zabývá zmapováním situace programů vinař-ských stezek Rakouska, Slovenska a Německa. Dotazníkovým šetřením je zhodno-cen marketingový mix festivalu otevřených sklepů ve vinařské obci Perná. V závěru práce jsou výsledky shrnuty a vyhodnoceny.This thesis deals with a topic of marketing during festival of open wine cellars. The main goal of the work is to evaluate marketing mix of an open wine cellar festival in a wine-growing village of Perná. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part summarize marketing mix and wine tourism findings acquired from bibliography, whereas practical part works with schedule and event mapping of Austrian, Slovakian and German wine trails. Survey methodology was used to review the marketing mix of open wine cellars festival in wine-growing village of Perná. Finally, the thesis sums up the results and evaluates them.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; vinařský cestovní ruch