Název:
Blog jako nástroj propagace na B2C trhu
Autoři:
Moserová, Veronika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] MOSEROVÁ, V. Blog jako nástroj propagace na B2C trhu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá blog a vlogy a jejich použitím jako nástrojů propagace na trhu spotřebitelů. Ke zjištění vnímání propagace výrobků a služeb na blozích a vlivu propagace na nákupní chování, bylo využito dotazníkového šetření (n = 329). Dále bylo k výzkumu využito hloubkových rozhovorů se autory blogů (n = 7). Na základě primárních i sekundárních dat bylo provedeno srovnání výsledků. Na základě výsledků byla vytvořena doporučení pro firmy, které by chtěly využívat blogy jako další nástroje propagace.MOSEROVÁ, V. Blog as a promotion tool on the B2C market. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017. The thesis deals with blog and vlogs and using them as a promotional tool on the consumers market. To determine the perception of the promotion of the products and services on blogs and also of the impact of the promotion on buying behavior, the questionnaire was used (n = 329). In-depth interviews with bloggers (n = 7) were also used to deepen the research. The results of primary and secondary research were compared. On the basis of the results, the recommendations were created for companies that would like to use blogs as another promotional tools.
Klíčová slova:
blog; dotazníkové šetření; hloubkový rozhovor; nástroj propagace; vlog