Název:
Marketing v pojišťovnictví
Autoři:
Marinč, Lukáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této bakalářské práce je na základě analýzy prostředí podniku Halali - všeobecná pojišťovna, a.s. vytvořit komunikační mix pro podnik. K vytvoření analýzy jsou použita sekundární data dostupná z výročních zpráv, pro přizpůsobení mixu jsou použita primární data, která byla získána dotazníkovým šetřením. Odpovědi byly sbírány na internetu a celkem se ho zúčastnilo 100 respondentů. Po analýze podniku je vytvořen komunikační mix přizpůsobený tak, aby odpovídal specifikům pojistných produktů a výsledkům dotazníkového šetření mezi klienty pojišťoven. Vzhledem k rozvoji online marketingu, je větší část zaměřena právě na něj, pro respondenty byl jedním z nejdůvěryhodnějších i nejčastějším, se kterým se setkávají.The subject of this bachelor thesis is to create a communication mix for Halali - všeobecná pojišťovna, a.s. based on analysis of the environment of bussiness. Secondary data available from annual reports is used to generate the analysis, primary data obtained from the questionnaire survey is used to adapt the mix. Responses were collected on the Internet and 100 respondents participated. After the business analysis, a communication mix is designed to match the specifics of the insurance products and the results of the questionnaire survey among the clients of the insurance companies. Due to the development of online marketing, most of it is focused on it, for the respondents was one of the most trusted and the most common ones they meet.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingový mix; pojištění; pojišťovnictví; služby