Název: Ekonomické efekty zavedení mentoringu učitelů v České republice z pohledu veřejných financí
Autoři: Kukačková, Kamila
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cost-benefit analýza; mentoring učitelů; mentoring učitelů v České republice; náklady mentoringu; přínosy mentoringu

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=84632

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-431614


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-11, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet