Original title:
Vliv nákupního prostředí při koupi vybraných alkoholických nápojů v prodejnách s potravinami
Authors:
Kramářová, Denisa Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je identifikace nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují zákazníka při výběru alkoholických nápojů v maloobchodních prodejnách s potravinami, důraz byl kladen na faktory působící v místě prodeje. Bylo provedeno terénní šetření (n = 35), pozorování a hloubkové rozhovory (n = 32). K vyhodnocení kvalitativních dat byla využita obsahová analýza. Na základě získaných výsledků byla formulována obecná doporučení využitelná prodejci těchto alkoholických nápojů.The aim of this bachelor thesis is to identify the most important factors influencing the consumer behaviour in the selection of alcoholic beverages in the grocery stores, the emphasis was put on factors at the point of sale. For these purposes, field research (n = 35), observation and in-depth interviews (n = 32) were conducted. Qualitative data were evaluated using content analysis. Based on the results of the research, generally recommendations for sellers of these alcoholic beverages were created.
Keywords:
alkoholické nápoje; chování spotřebitele; in-store komunikace; merchandising; POP/POS materiály; víno