Název:
Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie
Autoři:
Korcová, Aneta Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této práce je na základě komparativního výzkumu zjistit, jaké je vnímání a hodnocení televizních reklam na sprchové gely kosmetických společností Dermacol, Radox, Dove a Nivea. Teoretická část se věnuje převážně problematice reklamy, psychologie reklamy a marketingu. Práce také věnuje svoji pozornost na zjištění vztahu a postojů zákazníků k reklamě na sprchové gely. Ve vlastní práci je prezentován jak přehled sekundárních dat zaměřený na kosmetické přípravky a reklamu, tak i vyhodnoceny a interpretovány primární data získaná z elektronického dotazování a osobních rozhovorů. V závěru práce jsou stanovena marketingová doporučení a návrh marketingové kampaně pro kosmetickou společnost Dermacol, která byla součástí výzkumu.The subject of this thesis is to find out on the basis of comparative research what is the perception and evaluation of TV commercials for shower gels of cosmetic companies Dermacol, Radox, Dove and Nivea. The theoretical part covers mainly the issues of advertising, advertising psychology and marketing. The thesis also focuses on identifying the relationship and attitudes of customers towards the advertisement of shower gels. The overview of secondary data focused on cosmetic products and advertising is presented together with evaluation and interpretation of primary data obtained from electronic polling and personal interviews. At the end of the thesis, marketing recommendations and marketing campaign proposal for Dermacol Cosmetics Company are assigned.
Klíčová slova:
kampaň; kosmetická společnost; kosmetický přípravek; marketing; percepce; reklama; spotřebitel; sémantický diferenciál; televizní reklama; výzkum