Název:
Chování spotřebitele na trhu ovocných šťáv
Autoři:
Jurčeková, Kamila Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Jurčeková, K. Chování spotřebitele na trhu ovocných šťáv. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zaobírá chováním spotřebitele na trhu ovocných šťáv, zvláště chováním spotřebitelů Ugovy čerstvé šťávy. Práce je tvořena dvěma částmi. První část obsahuje teoretický přehled, který popisuje chování spotřebitele, nákupní rozhodování spotřebitele, marketingové prostředí, marketingový mix a image podniku. V druhé části je pomocí marketingového mixu popsána společnost Ugova čerstvá šťáva a její konkurence. Prostřednictvím dotazníkového šetření je zjištěno, jaké faktory ovlivňují chování spotřebitele při nákupu ovocných šťáv, a lze určit typického spotřebitele ovocných čerstvých šťáv. Na základě celé praktické části je vytvořeno doporučení pro společnost Ugova čerstvá šťáva, jak získat nové zákazníky a v čem se může podnik zlepšit.Jurčeková, K. The behavior of consumer on the market of fresh juices. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2017. The bachelor thesis deals with behavior of consumers in the fruit juice market, especially with the behavior of consumers of Ugo Fresh Juice. The work consists of two parts. The first part contains a theoretical overview describing behavior of a consumer, purchasing decisions of a consumer, marketing environment, marketing mix and company image. In the second part the marketing mix is used to describe Ugo Fresh Juice and its competitors. A questionnaire survey identifies which factors affect behavior of a consumer when purchasing fruit juices and a typical consumer of fresh fruit juices can be identified. Recommendation for Ugo Fresh Juice is based on the practical part and describes how to attract new customers and how company can improve its services.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; konkurence; ovocné čerstvé šťávy; spotřebitel; Ugova čerstvá šťáva