Název:
Role obalu medu a výrobků z medu na nákupní rozhodovací proces
Autoři:
Chytil, Ondřej Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním s důrazem na vliv obalů a etiket u mladých spotřebitelů ve věku 20-35 let při výběru medu a výrobků z medu. V práci je využito technik marketingového výzkumu, zejména eyetrackingového pozorování a kvalitativních rozhovorů. Výstupem práce je model spotřebitelského chování a návrh doporučení pro tvorbu obalů a etiket v odvětví produkce medu.The diploma thesis deals with consumer behaviour with emphasis on influence of packaging and labels on young consumers between the age of 20-35 when selecting honey and honey based products. The thesis uses marketing research techniques, primarily eyetracking observations and depth interviews. The outcome of the thesis is a model of consumer behaviour and a set of recommendations for creating labels and packaging considering honey production.
Klíčová slova:
etiketa; eyetracking; hloubkový rozhovor; med; obal; spotřebitelské chování