Název:
Spoločenská zodpovednosť firiem v oblasti telekomunikačných služieb v Českej a Slovenskej republike
Autoři:
Galbavá, Ivana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti mobilních operátorů, kteří působí na území České a Slovenské republiky. Práce si dává za cíl zanalyzovat současný stav společenské odpovědnosti v podnicích, které jsou lídry v oblasti poskytování telekomunikačních služeb, a to prostřednictvím normy ISO 26000. Práce dospívá k závěru, že mobilní operátoři v České republice a na Slovensku zastávají aktivní přístup ke společenské odpovědnosti a mají dostatečné povědomí o konceptu CSR. Výsledky výzkumu je zhodnocen aktuální stav společenské odpovědnosti společností a navrženy konkrétní doporučení pro klíčové oblasti CSR, ve kterých mobilní operátoři zaostávají za svou konkurencí na trhu.Diploma thesis deals with the issue of corporate social responsibility of mobile phone operators in the Czech and Slovak Republic. The aim of this thesis is to analyze the current state of corporate social responsibility in the companies that are leaders in providing telecommunications services, through the international standard ISO 26000. The diploma thesis concludes that mobile phone operators in the Czech Republic and Slovakia take a proactive approach to corporate social responsibility and have sufficient awareness of the concept of CSR. The research results are evaluated the current state of corporate social responsibility and are proposed specific recommendations for the key CSR areas in which mobile operators lag behind their competitors in the market.
Klíčová slova:
CSR; mobilní operátoři; norma ISO 26000; společenská odpovědnost firem; stakeholdery