Název:
Optimalizace obchodní strategie maloobchodní prodejny
Autoři:
Evgenyeva, Ekaterina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřená na optimalizaci obchodní strategii ma-loobchodní prodejny především na úrovni obchodní, personální a marketingové. V první časti jsou definovaná strategie, její úrovně, funkce a specifika. Ve druhé části probíhá analýza současného stavu prodejny, zkoumání sou-vislosti mezi jednotlivými proměnnými pomoci analyzování časových řad, sesta-vování univerzálního vzorce pro výpočet potřebného personálu a porovnání tržeb za 2 poslední roky. Závěrečná část shrnuje veškeré získané poznatky a představuje doporučení pro zkoumanou prodejnu dosažení lepšího fungování a větší ziskovosti.This bachelor's thesis is focused on optimization of business strategy in retail store, especially on the business, personal and mar-keting level. The first part defines strategy, its levels, functions and specifics. The second part analyzes the current state of the store, examines the connections be-tween the variables by analyzing the time series, compiling a universal formula for the calculation of needed personnel and comparing the sales from the last two years. The final part summarizes all gained knowledge and represents a recom-mendation for the store to be more effective and more profitable
Klíčová slova:
funkční strategie; maloobchod; maloobchodní strategie; obchodní strategie; optimalizace