Original title:
Návrh event marketingových aktivit pro Vinařství Tomčala
Authors:
Eliáš, Patrik Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce bylo navrhnutí vhodných event marketingových aktivit pro Vinařství Tomčala. Pro tento účel byla sbírána primární data na vinařské akci Po Kobylských uličkách za vínem. Tato data byla získána pomocí hloubkových rozhovorů (n = 31) zpracovaných obsahovou analýzou a dotazníkového šetření (n = 25) vyhodnoceného pomocí absolutních četností. V rámci těchto dat byly zjiš-těny preference a hodnocení spokojenosti s eventem, který autor v rámci práce navrhl. Celý event a návrh event marketingových aktivit se setkal s pozitivní odez-vou na straně návštěvníků Vinařství Tomčala.The main goal of bachelor thesis was suggestion of suitable event marketing activ-ities for Tomčala Viticulture. Primary data have been collected at wine event Po Kobylských uličkách za vínem for this purpose. Those data have been acquired by in-depth interviews (n = 31) processed by content analysis and questionnaire surveys (n = 25) evaluated by absolute frequency. Within those data were deter-mined preferences and total satisfaction with event, which were suggested by au-thor of thesis. Whole event and suggestion of event marketing activities were faced to positive reaction by visitors of Tomčala Viticulture.
Keywords:
CRM; event; event marketing; preference; vinařství; víno