Original title:
Nástroje telemarketingu služieb a ich vplyv na rozhodovanie spotrebiteľa
Authors:
Bendíková, Monika Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
slo Abstract:
[cze][eng] Bendíková, M. Nástroje telemarketingu služeb a jejích vliv na rozhodování spotřebitele. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce je zaměřená na nástroje telemarketingu služeb, aktivního i pasivního. Dále na jejich vliv na rozhodování spotřebitele při nákupu přes telefon nebo při využívání zákaznických linek. Zabývá se rozdílností vnímání telemarketingu na základě několika vlastností spotřebitele. Údaje pro práci byly získány na základě internetového dotazníku. Výsledky byly dále statisticky zpracovávané a analyzované. marketing, telemarketing, služby, marketingový výzkum, spotřebitel, nákupní rozhodováníBendíková, M. Telemarketing tools of services and their impact on consumer´s behavior. Bachelor thesis. Brno: Mendel university, 2016. The bachelor thesis is focused on the telemarketing tools of services, like the inbound so the outbound telemarketing tools. Further on the impact of tools on consumer´s behavior during the shopping through the phone or while calling the customer service. It is also dealing with differences in perception of telemarketing which depend on the consumer´s characteristics. The data for the thesis was acquired through the internet enquiry. The results were statistically analyzed.
Keywords:
marketing; marketingový výzkum; nákupní rozhodování; služby; spotřebitel; telemarketing