Název:
Marketingová komunikace internetového obchodu s florbalovým vybavením
Autoři:
Adam, Lukáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá základním zhodnocením marketingového mixu. Jedná se o produkt, cenu a distribuci. Propagaci je věnována samostatná kapitola. Dále se práce zabývá definováním cílové skupiny. V práci jsou také použity analýzy prostředí, konkurence, SWOT. Hlavní důraz klade práce na analýzu marketingové komunikace, která je následně zhodnocena a jsou navrhnuté případné změny v této oblasti. Cílem této práce je doporučit firmě Florbal.com novou marketingovou komunikaci či určit změny, které by bylo vhodné provést v oblasti propagace.This thesis deals with the basic evaluation of the marketing mix. Namely product, price and place. The promotion is devoted to a separate chapter. Further, the thesis deals with the definition of the target group. In the work are also used analyzes of the environment, competition and SWOT. The main emphasis is focused on the marketing communication analysis, which is subsequently evaluated and possible changes are proposed in this area. The aim of this work is to recommend to Florbal.com new marketing communication or to identify changes that should be done in the area of promotion.
Klíčová slova:
florbal.com; marketing; marketingová komunikace; propagace