Název:
Inovace marketingového plánu nábytkářského podniku
Autoři:
Brychtová, Zuzana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve vybraném nábytkářském podniku, kterým je firma INTERIA Znojmo s.r.o. Zvolený problém byl řešen s přihlédnutím k teoretické části práce, která definuje pojmy: marketingové plánování, marketingové prostředí, marketingové informace a strategické plánování. Znalosti jsou aplikovány v praktické části, kdy dochází k popisu společnosti INTERIA Znojmo s.r.o. a vymezení jejích vztahů se značkou Svéráz. Analyzováno je prostředí podniku s odvozením silných stránek, slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Vzniká inovovaný marketingový plán pro zvolené období, jehož část je dle předem vytvořených časových plánů implementována do podniku. Stanoveny jsou prvky kontroly, které jsou využity v rámci částečného vyhodnocení inovovaného marketingového plánu.The thesis deals with the problems of marketing planning in selected furniture company INTERIA Znojmo s.r.o The chosen problem was solved taking into account the theoretical part of the thesis, which defines the terms: marketing planning, marketing environment, marketing information and strategic planning. Knowledge is applied in the practical part, when describing INTERIA Znojmo s.r.o. and defining its relationship with the Svéráz brand. An~environment of the company is analyzed with strengths, weaknesses, opportunities and threats derived. An innovative marketing plan is created for the selected period, part of which, according to pre-established time schedules, is implemented in the company. The control elements that are used in the partial evaluation of the innovated marketing plan are also set out.
Klíčová slova:
implementace marketingové strategie; marketing; marketingový mix; marketingový plán; rozpočet marketingových nákladů; situační analýza; strategický marketing