Název:
Analýza spokojenosti hotelových hostů s kvalitou služeb konkrétního hotelu
Autoři:
Khalilová, Linda Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti hotelových hostů se službami vybraného hotelu. V přehledu literatury je vymezena základní problematika týkající se tématu cestovního ruchu, ubytovacích zařízení a měření spokojenosti zákazníků. V empirické části práce jsou za pomoci statistických metod vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit základní informace o hostech hotelu a jejich spokojenost s jednotlivými službami hotelu. Na základě zjištěných poznatků byly formulovány návrhy a doporučení na zlepšení kvality služeb vybraného hotelu.The thesis deals with analysis of a hotel guest´s satisfaction with services in a chosen hotel. In a review of literature there are presented a basic information about tourism, hotel management and measuring of customer satisfaction. In the empirical part the results of questionnaire survey are evaluated by statistical methods, which aimed to find out basic information about hotel guests and about their satisfaction with particular services of the hotel. Based on findings of the survey the proposals and the recommendations for an improvement of the hotel services are formulated.
Klíčová slova:
cestovní ruch; dotazník; hotelnictví; kontingenční tabulka; spokojenost zákazníků; statistické třídění