Název:
Online komunikace na trhu B2B a její význam u firem zaměřených na oblast průmyslu
Autoři:
Večeřová, Michaela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Přiložená diplomová práce se zabývá problematikou online komunikace na B2B trzích u průmyslově orientovaných firem se sídlem v Jihomoravském kraji. Pomocí sekundárních dat v podobě orientační analýzy a primárních dat z uskutečněných rozhovorů se zástupci oslovených firem, byly zjištěny oblasti pro zlepšení online komunikace. Vzniklá doporučení se týkají analýzy klíčových slov, PPC reklam, implementování chatbota a obsahového marketingu. Tato doporučení jsou aplikovatelná pro všechny B2B zaměřené firmy působící v oblasti průmyslu.This thesis deals with the issue of online communication and its importance in B2B markets of industrial oriented companies based in the South Moravian region. Using secondary data in the form of a desk research and primary data from qualitative interviews with representatives of the addressed companies, areas for improving online communication were identified. The recommendations are related to key word analysis, PPC adverts, implementation of chatbot and content marketing. These recommendations are applicable to all B2B industrial companies.
Klíčová slova:
B2B trh; online marketing; průmyslově orientované firmy; případová studie