Název:
Návrh online marketingu pro podnik Sladko Brno
Autoři:
Sargisian, Elizaveta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové strategie pro malý podnik Sladko Brno. Některé navrhnuté změny se tykají i offline marketingu firmy. Před samotným návrhem byly provedeny analýzy vnějšího a konkurenčního pro-středí a analýza současného marketingu firmy. Součástí práce je taky provedení kvantitativního výzkumu, cílem kterého je lepší pochopit chovaní spotřebitelů na trhu cukrářské výroby a zjistit, které z marketingových nástrojů mají na spotřebi-tele největší vliv. Shrnutím výsledků výše uvedených analýz a kvantitativního výzkumu je SWOT tabulka, která je hlavním podkladem pro návrh marketingové strategie. Na konci práce jsou kalkulovány všechny náklady potřebné na realizaci celého návrhu.The bachelor thesis deals with the proposal of online marketing strategy for a small company Sladko Brno. Some of the proposed changes relate to offline mar-keting of the company. Before the proposal itself, were carried out analyses of ex-ternal environment and competition and analysis of the current state of marketing of the company. Part of this work is a quantitative research whose purpose is to better understand consumer behavior in the confectionery market and determine which marketing tools have the greatest effect on consumers. A summary of the results of the above analyzes and quantitative research is a SWOT table, which is the main basis for developing a marketing strategy. At the end of the work, all the costs necessary to implement the proposals were calculated.
Klíčová slova:
cukrářská výroba; firemní design; online marketing; PPC; SEO; specifické stravovací potřeby; webová stránka