Název:
Marketingová komunikace ve vybraném sportovním klubu
Autoři:
Měchura, Lukáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce řeší marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Zbro-jovka Brno, a.s. Cílem je zhodnotit její současný stav a navrhnout kroky ke zlepšení celkové marketingové komunikace. Návrhová část je tvořena sběrem sekundár-ních dat, ale i dat primárních získaných za pomocí dotazníkového šetření. V závěru jsou formulovány konkrétní kroky, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace a zároveň i návštěvnosti sportovních akcí klubu.This bachelor thesis solves marketing communication of football club FC Zbrojovka Brno, a.s. The aim is evaluate its current situation and propose steps to improve whole marketing communication The proposal part is consisted of collecting secondary data as well as primary data using a questionnaire survey. In the end are formulated concrete steps, which should lead to improvement of marketing communication and at the same time attendance of club sports events
Klíčová slova:
a.s.; FC Zbrojovka Brno; fotbal; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; sportovní marketing