Název:
Přístup malých a středních podniků oděvního průmyslu k faktorům úspěchu
Autoři:
Zatloukalová, Monika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bc. Monika Zatloukalová. Přístup malých a středních podniků oděvního průmyslu k faktorům úspěchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá problematikou přístupu malých a středních podniků oděvního průmyslu k faktorům úspěchu. Cílem této práce je identifikovat rozdíly v tom, jak české internacionalizované malé a střední podniky a české malé a střední podniky působící pouze na tuzemském trhu přistupují k jednotlivým faktorům úspěchu vnitřního prostředí. První část práce bude věnována vymezení základních pojmů týkajících se malých a středních podniků a problematiky internacionalizace z dostupných tištěných a elektronických zdrojů. Druhá část bude věnována primárním kvantitativním a kvalitativním zpracování dat mezi MSP působících v oděvním průmyslu. V neposlední řadě zde budou zpracována jednotlivá doporučení pro české MSP.Bc. Zatloukalová Monika. The attitude of small and medium-sized enterprises of textile industry to the factors of success. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2018. The diploma thesis deals with the problem of the attitude of small and medium-sized enterprises of textile industry and their factors of success. The aim of the thesis is to identify the differences how Czech internationalized small and medium-sized enterprises and Czech small and medium-sized enterprises operating only on domestic market approach to the factors of success of the internal environment. The first part of the thesis will be focused on the definition of basic concepts related to the small and medium-sized enterprises and the issue of internationalization from available printed and electronic sources. The second part will be focused on primary quantitative and qualitative data processing between small and medium-sized enterprises operating in textile industry. Last but not least, there will be elaborated individual recommendations for Czech small and medium-sized enterprises.
Klíčová slova:
faktory úspěchu; internacionalizace; malé a střední podniky; oděvní průmysl; zahraniční trh