Název:
Business plán obchodu s fotografickým vybavením
Autoři:
Topolář, Marek Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je vypracovat business plán, sloužící k založení obchodu s fotografickým vybavením ve městě Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část vysvětluje základní terminologii týkající se strategického řízení a strategické analýzy. V druhé části, zvané analytické, je analyzován provedený kvalitativní výzkum, dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí a analýza interních a externích zájmových skupin, které odhalují silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby podniku. Následně je provedena finanční analýza podniku. Na základě faktorů zjištěných v rámci analytické části práce jsou v návrhové části navrženy konkrétní strategie sloužící k úspěšnému započetí podnikání. Závěrečná část je věnována diskuzi navrhnutých řešení.The aim of this diploma thesis is to develop a business plan to establish a photographic store in Brno. The thesis is divided into three main parts. The theoretical part explains basic terminology related to strategic management and strategic analysis. A quantitative research, analysis of internal and external environment and a stakeholder analysis, which revealed strengths, weaknesses, opportunities and threats for the business, is broken down in an analytical part of the thesis. Then financial analysis follows. Specific strategies, which are based on these factors, are designed in order to successfully start the business. The last part discusses designated solutions.
Klíčová slova:
business model Canvas; generické strategie; kvalitativní výzkum; obchodní plán; PEST; rozšířený marketingový mix; strategická analýza; strategie; SWOT; vnější a vnitřní analýza