Název:
Vnímání změny strategie maloobchodního řetězce Lidl spotřebiteli
Autoři:
Petráková, Michaela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá vnímáním změny strategie Lidlu spotřebiteli. V literárním přehledu jsou vysvětleny související pojmy a je zde popsán vývoj maloobchodního řetězce Lidl i jeho strategie. V empirické části byla využita data z dotazníkového šetření, která byla analyzována a podrobena testům nezávislosti a párovému testu. Výsledky byly následně sumarizovány a diskutovány v ekonomické rovině. V závěru jsou shrnuty nejdůležitější poznatky práce a bylo zde prokázáno, že ke změně vnímání Lidlu spotřebiteli došlo.The bachelor thesis deals with consumers’ perception of the change in Lidl stra-tegy. The literary overview explains the related concepts and describes the deve-lopment of the Lidl retail chain and its strategy. In the empirical part, the data from the questionnaire survey was analyzed and subjected to tests of indepen-dence and paired difference test. The results were summarized and discussed economically. In conclusion, the most important findings of the thesis were summarized and there was also proved that the change in consumers’ perception of Lidl has occurred.
Klíčová slova:
Lidl; maloobchod; strategie; vnímání