Název:
HR marketing IT spoločností v online prostredí a na sociálnych sieťach
Autoři:
Moravčíková, Mária Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Moravčíková, M. HR marketing IT společností v online prostředí a na sociálních sítích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá HR marketingem v IT společnostech v online prostředí a na sociálních sítích. Cílem práce je navrhnout marketingové doporučení pro náborovou politiku na sociálních sítích a online portálech pro firmy v oblasti informačních technologií v Brně. Kvalitativní výzkum je proveden prostřednictvím hloubkových rozhovorů s kandidáty, zaměstnanci a doplněn o rozhovor se zaměstnavateli. Na základě získaných primárních a sekundárních dat byly navrženy doporučení pro nábor subjektů pohybujících se na tomto trhu.Moravčíková, M. HR marketing of IT companies in the online environment and on social networks. Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018. This diploma thesis deals with HR marketing in IT companies in the online environment and on social networks. The aim of the thesis is to propose marketing recommendations for recruitment policy on social networks and online portals for companies in the field of information technologies in Brno. Qualitative research is conducted throughout in-depth interviews with candidates, staff, and interview with employers. On the basis of obtained primary and secondary data obtained, recommendations for the recruitment of entities moving on this market have been proposed.
Klíčová slova:
HR marketing; IT specialisté; personální management; personální marketing; programátoři; značka zaměstnavatele