Název:
Marketingový mix vo vybranom podniku poskytujúci služby
Autoři:
Mesárošová, Natália Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Mesárošová, N. Marketingový mix ve vybraném podniku poskytující služby. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu na zlepšení využití jednotlivých prvků marketingového mixu podniku Cukrárna Maxim. Teoretická část je věnována poznatkům v oblasti marketingu a vychází z odborné literatury. V praktické části je nejdříve provedena analýza prostředí podniku, analýza marketingového mixu a následná segmentace trhu. Na základe analýz a segmentace jsou zformulovány návrhy a doporučení pro zlepšení situace. Následně jsou vyčísleny i hlavní nákladové položky v rámci jednotlivých návrhů a je poukázáno na nezbytnou kontrolu společně s případným měřením efektivity.Mesárošová, N. Marketing mix in the selected company provided services. Ba-chelor thesis. Brno: Mendel University, 2018. This bachelor thesis is focused on elaborating a proposal to improve using indivi-dual elements of the marketing mix of the company Maxim Bakery. The theore-tical part deals with theoretical knowledge of the marketing mix that is based on literary sources. There is firstly made an analysis of the environment, analysis of marketing mix of the company and the segmentation of the market in the practical part. Based on analysis and segmentation, suggestions and recommendations are made to improve the situation. The thesis is cocluded by setting the budget and suggesting inspections along with measuring the efficiency.
Klíčová slova:
analýza prostředí; marketingový mix; segmentace; služby; SWOT analýza