Original title:
Kvalita služeb hotelu Centrum v kontextu společenské odpovědnosti
Authors:
Macháňová, Kateřina Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Macháňová, K. Kvalita služeb Hotelu Centrum v kontextu společenské odpověd-nosti. Bakalářská práce. Brno, 2018. Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení kvality služeb Hotelu Centrum v Hranicích. Cílem práce je vytvoření návrhů pro zvýšení kvality služeb a konku-renceschopnosti zařízení na trhu s ohledem na společenskou odpovědnost firem. V práci bylo využito řízeného rozhovoru k zjištění CSR aktivit společnosti, dotaz-níkového šetření na základě metody SERVQUAL a následně i analýzy SWOT, která pomohla k sestavení návrhu doporučení.Macháňová, K. Quality of services at Hotel Centrum in context of social responsi-bility. Bachelor thesis. Brno, 2018. The bachelor thesis is oriented on the quality evaluation of the services in Hotel Centrum in Hranice. The goal of this thesis is to create a suggestion which would increase the quality of services and competitiveness on the market, taking in-to account the corporate social responsibility. To find out which CSR activities does this company use, a structured interview was used in this thesis, further with a questionnaire survey based on the SERVQUAL method and subsequently also the SWOT analysis, which helped to establish the list of suggested recommenda-tions.
Keywords:
cestovní ruch; hotel; kvalita služeb; SERVQUAL; služby; společenská odpovědnost firem; SWOT analýza; ubytovací zařízení