Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita služeb hotelu Centrum v kontextu společenské odpovědnosti
Macháňová, Kateřina
Macháňová, K. Kvalita služeb Hotelu Centrum v kontextu společenské odpověd-nosti. Bakalářská práce. Brno, 2018. Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení kvality služeb Hotelu Centrum v Hranicích. Cílem práce je vytvoření návrhů pro zvýšení kvality služeb a konku-renceschopnosti zařízení na trhu s ohledem na společenskou odpovědnost firem. V práci bylo využito řízeného rozhovoru k zjištění CSR aktivit společnosti, dotaz-níkového šetření na základě metody SERVQUAL a následně i analýzy SWOT, která pomohla k sestavení návrhu doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
3 Machanová, Karolina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.