Název:
Ekonomické přínosy marketingové strategie specializovaného podniku služeb
Autoři:
Lojková, Nikola Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Lojková, N. Ekonomické přínosy marketingové strategie specializovaného podniku služeb. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit ekonomické přínosy z marketingových strategií pohostinského podniku. V řešení byla použita SWOT analýza, analýza konkurence, podniku a dotazníkové šetření zaměřené na hodnocení spokojenosti zákazníků. Na základě získaných informací byla navržena marketingová zlepšení ke zvýšení poptávky a růstu tržeb. Byl vytvořen návrh zlepšení v řízení podniku k dosažení kladného ekonomického výsledku.Lojková, N. Economic benefits of marketing strategy of a specialized enterprise of services. Bachelor’s thesis. Brno: Mendel University, 2018. The aim of this bachelor’s thesis is to evaluate the economic benefits of the marketing strategies of the hospitality business. Methods used for the thesis were SWOT analysis, competition and business analysis, and questionnaire survey focused on customer satisfaction assessment. Based on the information gained, marketing improvements have been suggested to increase demand and sales. An improvement proposal in business management was developed to achieve a positive economic result.
Klíčová slova:
cestovní ruch; dotazování; ekonomické přínosy; konkurence; marketing; obchodní strategie; pohostinství; stravovací služby; SWOT analýza