Název:
Blogovanie ako nástroj marketingovej komunikácie firiem
Autoři:
Kovačičová, Michala Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] KOVAČIČOVÁ, MICHALA. Blogování jako nástroj marketingové komunikace firem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá využíváním známých českých blogů jako nástroje marketingové komunikace českých firem. V teoretické části vymezuje základní pojmy z marketingové komunikace a dále se zaměřuje na internetovou marketingovou komunikaci, a pojmy které úzce souvisí s tématem práce. Práce se také věnuje trendu blogů a blogování a interpretuje výsledky průzkumu projektu IPREX BLOGBAROMETER ™ 2015. V praktické části je ukázán pohled zástupců českých firem, blogerů, ale také čtenářů blogů na spolupráci mezi autory a firmami. Následně jsou formulovány návrhy využití blogů jako marketingového nástroje pro firmy i blogery, s ohledem na různá kritéria včetně zhodnocení nákladů tak, aby to vyhovovalo všem zainteresovaným stranám.KOVAČIČOVÁ, MICHALA. Blogging as a marketing communication tool for companies. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2018. Bachelor thesis deals with the use of well-known Czech blogs as a marketing communication tool used by Czech companies. In the theoretical part, it defines the basic concepts of marketing communication and also focuses on Internet marketing communication, including concepts closely related to the topic. The thesis also focuses on the trend of blogs and blogging and interprets the results of the IPREX BLOGBAROMETER ™ 2015 research project. The practical part shows the opinion of Czech companies, bloggers, and blog readers for a collaboration between authors and companies. Subsequently, suggestions for using blogs as a marketing tool for companies and bloggers are formulated, taking into account the various criteria, including cost assessments, to suit all stakeholders.
Klíčová slova:
affiliate marketing; blog; bloger; influencer marketing; marketingová komunikace