Název:
Komunikačná stratégia firmy Mall.sk na sociálnych sietiach
Autoři:
Kačenka, Vratko Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce je zaměřena na navržení nejefektivnějšího způsobu komunikace společnosti MALL.sk na sociální síti Facebook formou placené reklamy. V teoretické části se práce zabývá především e-businessem, marketingovou komunikací na internetu, reklamou a sociálními médii a sítěmi, především sociální sítí Facebook. Cílem práce je doporučit e-shopu MALL.SK nejefektivnější způsob nastavení reklam na sociální síti Facebook tak aby za co nejmenší náklady přinášela co nejvyšší návštěvnost.This work is focused on designing the most effective way of communication for company MALL.SK on a social network Facebook in a form of paid advertising. In the theoretical part, the work deals mainly with e-business, marketing communication on the internet, advertising and social media and networks, especially the social network Facebook. The aim of this work is to recommend company MALL.SK the most effective way of setting up ads on the Facebook social network so as to bring as much traffic as possible with lowest costs.
Klíčová slova:
bannerová reklama; Facebook; internetový marketing; komunikační strategie; marketingová komunikace; sociální sítě