Název:
Expanze českých výrobních MSP na evropské trhy skrze e-shop Amazon
Autoři:
Chvátal, Tomáš Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je zpracování návrhu expanze vybrané firmy na zahranič-ní trhy v Evropě prostřednictvím e-shopu Amazon. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části je pozornost věnována studiu problematiky za pomoci odborné literatury a odborných článků. Základ praktické části práce tvoří analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Na základě faktorů zjištěných v rámci analytické části práce jsou následně navržena konkrétní doporučení pro vstup firmy na britský a německý trh.The aim of the diploma thesis is to formulate recommendations for a company, that wants to expand into European markets through Amazon. The thesis is divided into two main parts. The first one is the theoretical part, where attention is paid to the study of the issue with the help of professional literature and professional articles. The basis of the work consists of the analysis of the external and internal environment. Based on the facts obtained from them, specific recommendations for entering the UK and German market were proposed.
Klíčová slova:
Amazon; analýza vnějšího a vnitřního prostředí; expanze; fulfilment; marketingový mix 4P; Matice konkurenčního profilu; MSP; outsourcing; PEST analýza; Porterův model pěti sil