Název:
Hodnotenie efektívnosti rôznych postupov v PPC reklamách
Autoři:
Hurtová, Zuzana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] HURTOVÁ, Z. Hodnocení efektivnosti různých postupů v PPC reklamách. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato práce se zaobírá hodnocením efektivnosti různých postupů v placených reklamách a to především v PPC systémech Google AdWords a Sklik. Konkrétně se soustřeďuje na porovnání výkonnosti vyhledávací sítě v těchto systémech, zda má přítomnost značky inzerenta v textu reklamního inzerátu nějaký vliv a nakonec i možnostmi střídaní reklam ve vyhledávací a obsahové síti Google. Součástí práce je i porovnání možností, které nabízí tyto dva PPC systémy.HURTOVÁ, Z. Evaluation of the effectiveness of various techniques in PPC Advertising. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018. This thesis is focused on evaluating the effectiveness of various pay-advertising practices, especially in two PPC systems - Google AdWords and Sklik. Specifi-cally, it focuses on comparing the performance of the search network in these two pay-per-click systems, whether the presence of an advertiser's brand name in ad text has some impact and the possibility of ad rotation on the search and display network of Google. A part of this thesis consists of a comparison of the options offered by these two PPC systems.
Klíčová slova:
Google AdWords; online marketing; online reklama; placená reklama; PPC; PPC reklama; PPC systémy; sklik