Název:
Chování spotřebitelů na trhu s oblečením pro děti do 3 let
Autoři:
Holasová, Hana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s dětským oblečením pro děti do 3 let. Cílem práce je navrhnout doporučení pro subjekty působící na trhu s dětským oblečením v České republice. Práce se orientuje na identifikaci fak-torů, které ovlivňují před nákupní, nákupní i ponákupní chování spotřebitelů na tomto trhu, jejich preference a přesvědčení. Pro zkoumání chování spotřebitelů na trhu s dětským oblečením bylo využito zejména dotazníkové šetření, kterého se zúčastnilo 355 respondentů. To bylo doplněno hloubkovými rozhovory (n = 30). Na základě výzkumu byla formulována doporučení související s před nákup-ní, nákupní i ponákupní fází rozhodovacího procesu.This diploma thesis deals with consumer behaviour on the children´s clothing market under 3 years of age. The aim of this thesis is to propose recommenda-tions for entities operating on the children´s clothing market in the Czech Repub-lic. Thesis focuses on identification of factors which affect the preferences of con-sumers, their testimonies and describe their purchase decision process. To inves-tigate consumer behaviour on the children´s clothing market, a questionnaire survey was used, which attended by 355 respondents. The quantitative survey was complemented with in-depth interviews (n = 30). Based on the research, rec-ommendations were formulated related to the phases of the purchase decision process.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; děti; marketing odívání; místo nákupu; nákupní rozhodovací proces; odkládání dětského oblečení; životní cyklus rodiny