Název:
Návrh a realizace strategie propagace Megatestu na Facebooku
Autoři:
Handlíř, Petr Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem závěrečné práce je navrhnout a implementovat strategii propagace akce Megatest na Facebooku pro firmu Sportobchod.cz. Následně jsou analyzovány primární data z dotazníkového šetření n = 91. Na základě získaných dat je hodnocena úspěšnost propagace a výsledný dopad Facebookové reklamy na návštěvnost akce. V rámci analýzy získaných dat jsou zpracovávány sekundární data z analytických nástrojů a ze zadání kampaně od pořadatele. Dále jsou formulovány doporučení pro příští ročník.The goal of the thesis is to suggest and implement the strategy of promotion of the event called Megatest on Facebook for Sportobchod.cz. Then the primary datas from questionnaire survey n = 91 are analysed. According to obtained datas the success rate of the promotion and final impact of Facebook advertisement on attendance of the event is evaluated. Within the analysis of obtained information secondary datas from analytic tolls and promoter’s instructions for the campaign are processed. Finally, the recommendations for the next year are presented.
Klíčová slova:
event marketing; Facebook; internetový marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; sociální sít; sport