Název:
Stavební kutilové jako zákazníci
Autoři:
Gregar, Martin Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] GREGAR, M. Stavební kutilové jako zákazníci. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 20018. Cílem diplomové práce bylo proniknout do segmentu stavebních kutilů a charakterizovat jej a následně navrhnout doporučení, jak tento segment oslovit s nabídkou produktů a služeb. Dat pro práci byla sbírána v online dotazníkovém šetření (n = 305) a zároveň hloubkovými rozhovory (n = 30). Následně byly pro analýzu dat využity popisné statistiky a vypočteny závislosti. Závěrečná doporučení byla následně popsána v případové studii a konkrétní firmě.GREGAR, M. Crafters as business customers. Diploma thesis. Brno: Mendel Univer-sity, 2018. The aim of the diploma thesis was to penetrate the segment of people who like the DIY construction, characterize it and subsequently suggest recommendations how to address this segment with the offer of products and services. Data was collected via online questionnaire survey (n = 305) and in-depth interviews (n = 30). Descriptive statistics and calculation of dependencies were employed. The final rec-ommendations were subsequently implemented in a case study.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; marketing ve stavebnictví; marketingový mix; nákupní rozhodovací proces; stavební kutilové