Název:
Obal ako spôsob marketingovej komunikácie
Autoři:
Bielokostolská, Barbara Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Bielokostolská, B. Obal jako způsob marketingové komunikace. Bakalářská práce Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce je zaměřená hlavně na charakteristiku obalu jako nástroje marketingové komunikace mezi prodávajícím a kupujícím. V teoretické části jsou definované pojmy produktové politiky, rozhodování o obalu, definice a funkce obalu. Ve vlastní práci je představený výrobce obalů a obalových materiálů z vlnité lepenky Smurfit Kappa Obaly Štúrovo, a.s. Dále je vykonaný hloubkový rozhovor s některými odběrateli společnosti se zaměřením hlavně na kartonové obaly této firmy (výroba, design, funkce) a dotazníkové šetření se spotřebiteli k získání jejich názorů a preferencí na obal jako způsob marketingové komunikace. Podle získaných informací jsou zformulovány návrhy pro firmu Smurfit Kappa Obaly Štúrovo, a.s. vyplývající z průzkumu.BIELOKOSTOLSKÁ, B. Packaging as a way of marketing communication. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2018. The bachelor thesis focuses mainly on the characteristics of the packaging as a tool of marketing communication between the seller and the customer. The theoretical part defines the concepts of product policy, packaging decisions, packaging definition and function. In the practical part Smurfit Kappa Obaly Štúrovo, a. s. a producer of packaging and packaging materials made of corrugated cardboard is represented. Additionally an in-depth interview with some of Smurfit Kappa Obaly Štúrovo, a. s.´s customers is being conducted, focusing mainly on the cardboard packaging of this company (production, design, and function) and questionnaire survey with consumers to gain their opinions and preferences for the packaging as a way of marketing communication. According to the information obtained, the drafts for Smurfit Kappa Obaly Štúrovo, a. s. are the results of a survey.
Klíčová slova:
balení; design; dotazníkové šetření; hloubkový rozhovor; kupující; obal; spotřebitel