Název:
Role studentských organizací v marketingové strategii ekonomických fakult vysokých škol
Autoři:
Abassi, Milad Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Abassi, M. Role studentských organizací v marketingové strategii ekonomických fakult vysokých škol. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Práce se zabývá analýzou role studentských organizací (SO) na ekonomických fakultách veřejných vysokých škol. Práce zkoumá prostředí, ve kterém studentské organizace působí. Do průzkumu jsou zahrnuty čtyři zájmové skupiny (zástupci SO, zástupci fakult a vysokých škol, studenti a zástupci firem). Na základě kvantitativní a kvalitativní analýzy jsou sestavena doporučení pro vysoké školy a jejich ekonomické fakulty.Abassi, M. The Role of Student Organizations in the Marketing Strategy of Economic Faculties of Higher Education. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018. The thesis deals with analysis of the role of student organizations (SO) at the economic faculties of public universities. The work explores the environment in which student organizations operate. The survey includes four interest groups (representatives of the SO, representatives of faculties and universities, students and representatives of companies). Based on quantitative and qualitative analysis, recommendations are made for universities and their economics faculties.
Klíčová slova:
ekonomické fakulty; marketingová strategie; public relations; studentská organizace; vysoké školství