Název:
Spokojenst´ klientov ubytovacích zariadení v Juhomoravskom kraji
Autoři:
Belavá, Silvia Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Belavá, S. Spokojenost klientů ubytovacích zařízení v Jihomoravském kraji. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato diplomová práce se zaobírá úrovní spokojenosti klientů a kvality poskytovaných služeb v 3* a 4* hotelích, nacházejících se v Jihomoravském kraji. Na základě primárního výzkumu, jsou odhaleny klíčové faktory, které mají vliv na celkovou spokojenost klienta a také je identifikována úroveň spokojenosti s hotelovými službami. Dílčím cílem práce je analýza vlivu certifikace hotelu na úroveň spokojenosti klientů. Pro zjištění vnímané kvality poskytovaných služeb hotelů, je v práci aplikován model SERVQUAL, spolu s analýzou GAP. V souladu s vyhodnocením primárních dat, jsou formulovány doporučení pro hotelové subjekty, na zvýšení kvality jimi poskytovaných služeb.Belavá, S. Satisfaction of clients of accommodation facilities in the South Moravian Region. Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018. This diploma thesis deals with the level of customer satisfaction and the quality of services provided in 3* and 4* hotels, located in the South Moravian Region. Based on primary research, the key factors affecting the overall satisfaction of the client are revealed, as well as the level of satisfaction with the hotel services is identified. The partial aim of the thesis is to analyze the impact of the hotel certification on the level of client satisfaction. To determine the perceived quality of provided hotel services, SERVQUAL model along with GAP analysis are applied. In line with the assessment of primary data, recommendations for hotel operators are formulated to enhance the quality of provided services.
Klíčová slova:
certifikace; hotelové služby; kvalita služeb; loajalita klienta; model SERVQUAL; spokojenost klienta