Název:
Spotrebiteľské správanie generácie Y pri nákupe odevov online
Autoři:
Stanová, Karin Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá zkoumáním spotřebitelského chování generace Y při procesu nákupu oděvů on-line a identifikací faktorů, které jej ovlivňují, s cílem navrhnout doporučení pro subjekty působící v této sféře. Za tímto účelem bylo využito dotazníkové šetření (n = 254), eye-trackingový výzkum (n = 11) a hloubkové rozhovory (n = 11), které pomáhaly hlouběji vysvětlit chování spotřebitelů. Na základě výsledků jsou navrženy doporučení a výsledky výzkumu jsou porovnány s relevantními odbornými studiemi věnujícími se této oblasti.The aim of this diploma thesis is to explore Generation Y consumers' behavior in the process of buying apparel online and to identify the factors that affect it in order to propose recommendations for subjects operating in the apparel e-commerce market. To this end, a questionnaire survey (n = 254) was used, as well as eye-tracking research (n = 11) supplemented by in-depth interviews (n = 11), which helped to further explain consumer behavior. Based on the results, recommendations are suggested and the results of the research are compared with relevant expert studies in this field.
Klíčová slova:
e-commerce; eye-tracking; generace Y; nákup oděvů online; nákupní chování na internetu