Název:
Obchodná stratégia firmy ABC s.r.o.
Autoři:
Balážová, Soňa Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Abstrakt Balážová, Soňa. Obchodní strategie firmy ABC s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Cílem bakalářské práce je navrhnout obchodní strategický plán pro nově otevřenou prodejnu firmy ABC s.r.o.. Práce se skládá ze tří základních částí. Literární rešerše popisuje základní terminologii strategického řízení. V analytické části jsou převedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku, které spolu s analýzou zájmových skupin přibližují příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku. V návrhové části, která vychází z analytické, jsou na základě faktorů navrženy strategické cíle, které pomohou podniku přiblížit se k jeho cíli. Práci zakončuje diskuse k navrženým cílem a závěr.Abstract Balážová, Soňa. Business strategy of company ABC s.r.o. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019. The aim of the bachelor thesis is to design a business strategic plan for a newly opened store of the company ABC s.r.o.. The thesis consists of tree main parts. The literary research describes basic terminology of strategic management. In the ana-lytic part are done analysis of internal and external environment of the company which, together with the analysis of interest groups brings opportunities, threats, strengths and weaknesses of the company. In the suggestion part, which is based upon the analytic part, based on the factors, are suggested strategic aims which help the company to get closer to its aim. The thesis is ended with a discussion concerning the proposed aims and the conclusion.
Klíčová slova:
rozšířený marketingový mix; strategické řízení; strategie; SWOT analýza; vnitřní prostředí; vnější prostředí