Název:
Marketingová komunikácia spoločnosti Autobusová doprava Púchov, a. s. s využitím informačných technológií
Autoři:
Gašpárková, Andrea Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaobírá marketingovou komunikací vybrané firmy. Na základě analýzy podniku a jeho okolí, zákazníků, současného stavu marketingové komunikace a výsledků dotazníkového průzkumu jsou vypracované nové myšlenky využití prostředků komunikačního mixu. Hlavní část tvoří nová webové prezentace. Závěrem práce je kalkulace celkových nákladů na implementaci daných návrhů.The bachelor thesis deals with marketing communication of the selected company. It involves evaluation of many factors through thorough analysis of the company. They include the companies surrounding, its customers, the current state of marketing communication and the results of the questionnaire survey. In turn, new ideas of using the elements of communication mix are elaborated on. The main part is the design of a new web presentation. The conclusion of the thesis is the calculation of the total costs of implementation of the proposals.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketingová komunikace; propagace; veřejná doprava; webová prezentace