Název:
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Autoři:
Chládková, Martina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Chládková, M. „Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně“. Bakalářská práce Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá analýzou současné podoby marketingového mixu ve vybrané maloobchodní prodejně. Jejím cílem je návrh na zlepšení fungování vybraných prvků rozšířeného marketingového mixu. Návrhy vychází z analýzy vnějšího prostředí, analýzy konkurence a z provedeného průzkumu trhu. Pro naplnění cíle práce je provedena literární rešerše, ve které jsou vymezeny základní pojmy. Ve výsledcích práce jsou aplikovány jednotlivé metody analýzy jako PESTE, Porterův model pěti hybných sil, analýza konkurence a EFE matice. Vnitřní prostředí prodejny je zkoumáno s využitím rozšířeného marketingového mixu. K vytvoření doporučení na zlepšení a k identifikaci cílového zákazníka je využito dotazníkové šetření. Nejvhodnější návrhy jsou posouzeny z ekonomického hlediska.Chládková, M. „Marketing mix in selected retail store“. Bachelor Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019. This bachelor thesis is focused on analysing the current marketing mix of a selected retail store. Its aim is to improve selected elements of current extended marketing mix. Proposals are based on the analysis of external environment, competition and market research. In order to fulfil the aim of the thesis, a literature review is carried out, within which the basic concepts are defined. Individual methods of analysis such as PESTE, Porter's five driving forces model, competition analysis and EFE matrix are applied in the results of the work. The store's internal environment was explored by using an expanded marketing mix. A questionnaire survey was used to make recommendations for improvement and to identify the target customer. The most appropriate proposals are assessed from the economical point of view.
Klíčová slova:
EFE matice; maloobchod; PESTE; Porterův model pěti hybných sil; rozšířený marketingový mix