Název:
Vnímání marketingové komunikace formou blogerů na vybraném trhu
Autoři:
Capoušková, Anna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Capoušková, A. Vnímání marketingové komunikace formou blogerů na vybraném trhu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá vnímáním marketingové komunikace mezi blogery a jejich čtenáři. Teoretickou část práce tvoří pojmy z marketingové komunikace a její druhy. Praktická část obsahuje poznatky z teoretické části, průzkum pomocí dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení pro účel doporučení subjektům daného trhu.Capoušková, A. Perception of marketing communication in the form of bloggers in the selected market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018. The bachelor thesis deals with the perception of marketing communication be-tween blogs and their readers. The theoretical part of the thesis consists of con-cepts of marketing communication and its types. The practical part contains knowledge from the theoretical part, survey by means of a questionnaire survey and its evaluation for the purpose of making recommendations to the market par-ticipants.
Klíčová slova:
bloger; fitness; komunikační mix; marketingová komunikace; reklama