Název:
Nativní reklama na sociálních sítích
Autoři:
Latináková, Klára Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] LATINÁKOVÁ KLÁRA. Nativní reklama na sociálních sítích. Brno, 2019. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou srovnání nativní a bannerové reklamy na sociálních sítích. Za pomoci užití eye-trackingové technologie a hloubkového rozhovoru bylo zkoumáno, jak uživatelé sociálních sítí vnímají reklamu na Facebooku. Výsledná data, získaná eyetrackingovým šetřením byla statisticky vyhodnocena a výsledky eye-trackingového šetření i hloubkových rozhovorů byly porovnány s předchozími výzkumy na podobné téma a shrnuty v závěru.LATINÁKOVÁ KLÁRA. Native advertising on social networks. Brno, 2019. Bachelor‘s thesis. Mendel University in Brno. Faculty of Bussiness and Economics. Thesis supervisor Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. This bachelor’s thesis deals with the subject of comparing native and banner advertising on social networks. The thesis used eye-tracking technology and depth interviews to research how the users of social networks perceive advertising on Facebook. The results, obtained by eye-tracking and by depth interviews, were statistically evaluated and were compared with previous researches on similar topics. This comparison is summed up in the Conclusion part.
Klíčová slova:
A/B testovaní; bannerová reklama; eye-tracking; hloubkový rozhovor; marketing; marketingová komunikace; nativní reklama; online marketing; sociálni sítě