Název:
Empirické vyhodnocení efektů zavedení chatbotů v CS
Autoři:
Kneblová, Julie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá vlivem zavedení chatbot technologie pro podporu prodeje a zákaznické služby. Cílem práce je vyhodnotit efekty, které po zavedení chatbotů působí na nákupní chování spotřebitelů a identifikovat faktory, jež ovlivňují ochotu komunikovat s touto technologií. Následně ze zjištěných poznatků vytvořit doporučení pro firmy uvažující o implementaci chatbot technologie, která by zároveň reflektovala specifika českého spotřebitele. Data pro primární výzkum jsou získána dotazníkovým šetřením a hloubkovými rozhovory. Kvantitativní výzkum následně slouží pro zpracování faktorové analýzy, která identifikuje faktory ovlivňující komunikaci s chatboty.This diploma thesis deals with the influence of implementation of a chatbot technology for sales promotion and customer services. The aim of the paper is to evaluate effects, that influence the consumer shopping behaviour after the implementation of chatbot and to identify factors that have an impact on the communication with this technology. Then the goal of this thesis is to create recommendations for companies considering the implementation of chatbot technology, which would also reflect the specifics of a Czech consumer. Data for primary research are obtained through questionnaire surveys and in-depth interviews. Quantitative research is used to process factor analysis that identifies factors influencing communication with chatbots.
Klíčová slova:
chatbot; identifikace faktorů; nákupní chování spotřebitele; umělá inteligence