Název:
Vnímánie veltrhov ako forma propagácie voči generácií Y
Autoři:
Matejčíková, Anabela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Matejčíková, A. Vnímání veletrhů jako nástroje propagace vůči generaci Y. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá vnímáním veletrhů jako formy propagace vůči generaci Y. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout a ekonomicky zhodnotit marketingová doporučení pro organizátory veletrhů v Brně, s ohledem na zkoumanou cílovou skupinu – generaci Y. K dosažení cíle byla využita analýza vnějšího prostředí, analýza vnitřního prostředí, SWOT matice a strategie z ní plynoucí, a dotazníkové šetření. Na základě vyhodnocení těchto metod byla navrhnuta a ekonomicky zhodnocena marketingová doporučení.Matejčíková, A. The perception of trades and fairs as a form of promotion against generation Y. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019. The bachelor thesis examines the perception of trade fairs as a form of promotion towards generation Y. The main objective of this bachelor thesis is to de-sign and economically evaluate marketing recommendations for organizers of trades and fairs in Brno with regard to the target group - generation Y. Internal and external environment analysis, the SWOT matrix and its strategy and the questionnaire survey has been used to fulfill objective. These methods were evaluated and marketing recommendations were designed and economically evaluated.
Klíčová slova:
Echo boomers; generace Y; komunikační mix; miléniánové; propagace; veletrhy; výstavy