Název:
Návrh stratégie pre obchod Aderanna Fashion
Autoři:
Porubcová, Ester Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Porubcová, E. Návrh strategie pro obchod Aderanna Fashion. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Cílem diplomové práce je navrhnout strategii, která povede ke zvýšení návštěvnosti prodejny Aderanna Fashion. Tato strategie bude vytvořena pomocí analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V literární rešerši jsou vysvětleny pojmy z oblasti strategického managementu. Ve vlastní části práce je popsán podnik, vyhodnoceno dotazníkové šetření a zanalyzováno vnější i vnitřní prostředí podniku. Následně jsou identifikovány příležitosti a hrozby, které působí na podnik a také jsou zhodnoceny jeho silné a slabé stránky. Tyto faktory jsou na závěr sjednoceny v matici SWOT, jsou formulovány dílčí strategie a jedna finální strategie, která je ekonomicky zhodnocena.Porubcová, E. Strategy proposal for Aderanna Fashion shop. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2018. The aim of the bachelor thesis is to design a strategy that will increase the traffic of Aderanna Fashion shop. This strategy will be created by analyzing the enterprise's internal and external environment. In the literary research, the concepts of strategic management are explained. In the result part, the company is de-scribed, the questionnaire survey is evaluated and the external and internal environment of the company analyzed. Subsequently, the opportunities and threats that affect the store are identified, and its strengths and weaknesses are assessed. These factors are unified in the SWOT matrix, partial strategies are formulated and one final strategy is economically evaluated.
Klíčová slova:
analýza vnitřního prostředí; analýza vnějšího prostředí; PESTE analýza; Porterův hodnotový řetězec; Porterův model pěti konkurenčních sil; strategický management; SWOT matice