Název:
Marketingová komunikace firmy Dermacol
Autoři:
Hrabcová, Aneta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Dermacol, a přede-vším novými nástroji marketingové komunikace. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy marketingové komunikace, komunikační mix a nové komunikační nástroje či technologie především z oblasti internetové marketingové komunika-ce. Praktická část práce je zaměřena na českou značku pečující a dekorativní kos-metiky Dermacol a její komunikační mix, konkurenty a cílové segmenty. Dále je v práci zprostředkován pohled spotřebitelů a jejich využívané nástroje pro hledání informací, ale také pohled na značku Dermacol a její komunikační aktivity. Ná-sledně jsou zhotovené návrhy na marketingovou komunikaci pro firmu Dermacol, pro jednotlivé segmenty a celkově pro firmu, včetně uvedených nákladů na zhotovení návrhů a dopadů jednotlivých návrhů pro firmu Dermacol.The bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Dermacol, and especially with the new tools of marketing communication. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communication, com-munication mix and new communication tools or technologies especially from the area of internet marketing communication. The practical part is focused on the Czech brand of care and decorative cosmetics Dermacol and its communication mix, competitors and target segments. Furthermore, the thesis provides the view of consumers and their tools for finding information, but also the view of the Der-macol brand and its communication activities. Subsequently, there are sugges-tions for marketing communication for Dermacol, for individual segments and for the company, including the costs of designing and impacting individual proposals for Dermacol.
Klíčová slova:
Dermacol; influencer marketing; komunikační mix; marketing na sociálních sítích; marketingová komunikace; sociálni sítě