Název:
Zhodnotenie spokojnosti zákazníkov maloobchodných predajných sietí v Trnave a okolí
Autoři:
Hrdličková, Soňa Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřená na zištění a zhodnocení spokojenosti zákazníků maloobchodních prodejních sítí Trnavy. V teoretické části práce je zosumarizován přehled o chování spotřebitele, spokojenosti zákazníků a marketingovém výzkumu. Následně je uvedena metodika sběru dat a ich zpracování. Praktická část se zabývá analýzou získaných dat, respondentů, ich nákupního chování a spokojenosti s určitými faktory. Výsledky jsou předmětem interpretace a diskuse, ze které vyplývají doporučení pro vedení maloobchodních sítí v Trnavě.The bachelor thesis is aimed at research and the evaluation of customer satisfaction with retail sales networks of Trnava. The theoretical part summarizes an overview of consumer behaviour, customer satisfaction, and marketing research. Subsequently, the thesis states the method for collection of data and their processing. The practical part deals with the analysis of the collected data, respondents, their consumer behaviour and satisfaction with specific factors. The results are subjected to interpretation and discussion, resulting in recommendations for the management of retail sales networks in Trnava.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; hodnocení spokojenosti; kvantitativní výzkum; maloobchod; spokojenost zákazníků