Název:
Vstup podniku poskytující služby na zahraniční trh
Autoři:
Korotkova, Vitalina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je vybrat nejlepší možnou variantu vstupu na za-hraniční trh pro firmu XEMS. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. První část práce je věnována znalostem o v práci používaných analýzách, formách expanze a možných rizikách. Druhá část práce se skládá z analýzy vnitřního pro-středí firmy, analýzy cílového trhu a volby nejvíce vyhovující varianty pro expanzi.The main goal of this bachelor thesis is to find out the best potential possibility of entering into the foreign market for the company XEMS. The thesis includes two parts: the theoretical part and the practical part. The first part deals with knowledge about using analysis, forms of expansion and possible risks. The sec-ond part consists of analysis of the internal environment of the firm, analysis of the target market and choosing of the most appropriate variant of expansion.
Klíčová slova:
analýza trhu; mezinárodní marketing; rizika expanze; SWOT analýza; vstup na zahraniční trh