Název:
Product placement v českých hudebních videoklipech
Autoři:
Procházková, Nikola Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá product placementem v českých hudebních vi-deoklipech. Cílem této diplomové práce je vymezení podstaty, postavení a uplat-nění product placementu v českých hudebních videoklipech a následně předložit doporučení a návrhy pro efektivní využití této formy propagace v praxi. Vlastní práce využívá kvantitativního dotazníkového šetření i kvalitativních metod eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů.This thesis deals with product placement in Czech music videos. The aim of this thesis is to define the principle, position and application of product placement in Czech music videos and then submit recommendations and suggestions for effec-tive use of this form of promotion in practice. The thesis uses quantitative ques-tionnaire survey and qualitative methods of eye-tracking research and in-depth interviews.
Klíčová slova:
eye-tracking; eye-trackingový výzkum; product placement; produkt; videoklip; český hudební videoklip